Metody tvorby reklamního potisku

.

Sítotisk

Provádí se metodou přímého tisku na textilii, a to v mnoha barvách buď tzv. technologií CMYK nebo s pomocí vektorového grafického zpracování. Zákazníkům se doporučuje zejména u větších počtů kusů reklamního materiálu https://promotextile.cz/index.php, nejčastěji jde o plastové či papírové sáčky, obaly a tašky, samolepky, čepice, trička, mikiny, bundy, šály, vlaječky a mnohé další. V dnešní době je stále nejrozšířenějším způsobem potisku, i když mu značně konkuruje obliba digitálního tisku.

tričko

Nažehlovací fólie

Nejčastěji se s touto technologií setkáte u dresů s jednoduchou formou tisku jmen a číslic, anebo u reklamních potisků triček ve tvaru loga, nápisu apod. Princip spočívá ve vyřezávání patřičného tiskového motivu z tenké jednobarevné plastové fólie a speciálního zažehlování teplem na textil. Barevná provedení mohou být různá, doplněna dokonce i o speciální fluorescenční nebo reflexní barvy, či zlatou a stříbrnou metalízu.

Sublimační tisk

Tento způsob se využívá standardně pro textilie s vysokým podílem syntetických vláken, nejčastěji polyesteru. Optimální barva podkladu je bílá a do něj se při vysokých teplotách a tlaku lisuje grafický návrh vytištěný na speciálním sublimačním papíru. Příprava tisku spočívá v digitalizované formě na počítači. Výsledkem je velmi kvalitní tištěná vrstva odolná vůči opotřebení. Materiál je možné prát i za vyšších teplot. Nejčastěji se využívá pro tvorbu originálních podložek pod myš, hrnků, klíčenek, puzzle, polštářků, ale i ručníků, triček, vlajek a nášivek.

.

mikiny

Laser

Laserová technologie doznala určitých změn především v posledních patnácti letech. Její využití je dnes velice pestré a jednou z podob práce laserového paprsku je i gravírování. Jde o jemné vrypy do kovových, plastových nebo dřevěných reklamních výrobků, kde dominuje barva podkladové vrstvy. Takto se vyrábí např. otvíráky na konzervy a lahve, zapalovače, kovové tužky a pera, krabičky pro dárková balení atd.

Metody tvorby reklamního potisku
5 (100%)1
.